Egy ügyfélelégedettséget mérő németországi felmérésen a Mewa immár második alkalommal nyerte el a legmagasabb szintű minősítést, és ezzel a legjobb lett ágazatában.
Mindez nagyon örvendetes, hiszen tevékenységünk egyik legfontosabb eleme, hogy ügyfeleinknek a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat és termékeket nyújtsuk. Ennek érdekében – ágazatunkban elsőként – az ügyfeleink képviselőit bevonó, rendszeresen ülésező tanácsadó testületet is alapítottunk.
Egy évente megrendezett felmérés keretében a Service Value nevű tanácsadó és elemző cég a Welt TV-vel közösen arra keresi a választ, hogy a vállalati ügyfelek mennyire elégedettek az egy-egy szolgáltató által nyújtott ár-érték arányokkal és a tapasztalt ügyfélkiszolgálással. A kutatásban negyven ágazat 480 cégének alkalmazottai nyilatkoztak beszállítóikról és partnereikről. Összességében mintegy 50.000 választ értékeltek ki, amelyeket a vállatok beszerzőitől, döntéshozóitól, illetve a termékeket vagy szolgáltatásokat felhasználó menedzserektől kaptak.
A 2022 szeptemberében gyűjtött adatok alapján a Mewa messze átlag feletti értékelést kapott, és ezzel a „Higiéniai és textilszolgáltatási ágazat” legjobbja lett. A tanulmány készítői értékelésükben elsősorban azt emelték ki, hogy a Mewának sikerült a döntéshozókat, a beszerzőket és a felhasználókat egyaránt meggyőzniük.